kristinmyrankrans

Direktlänk till inlägg 24 september 2010

Fredag!

Av Kristin Krans - 24 september 2010 20:54

Hej!

Idag är det fredag och det innebär att det äntligen är helg! :)

Håller just nu på med tvätten så har precis varit ner och startat om torkrummet, så ska låta det torka ett tag till sen hämta upp det och därefter lägga mig :p är rätt så trött nu faktiskt!

Har varit hos läkaren idag, fick ta blodprov och så :p tog hela två rör med blod!

Elias var hemma med mig idag så efter vi hade varit hos läkaren och vi hade ätit lunch så la jag han i vagnen som stod på balkongen för att sova en stund :)

Sen har vi bara varit hemma tills strax efter två när tomas kom hem så då gick jag med elias till farmor för han skulle vara där medans vi skulle till ikea och inhandla lite saker till hans rum :)

Till hans rum blev det en förvaring för leksakerna och sen blev det täcke, kudde och underlakan, påslakanset är redan beställt och till slut blev det en bilmatta :D

For också på willys innan vi for hem till matfors.

Väl hemma packade vi undan allt sen gick jag och hämtade elias som hade busat med farmor så hon var helt slut ;)

Och imorgon ska tomas åka till ramsele på lastbilsmässa eller vad de nu var :p haha!

Så vi är ensam så vi får väl se vad jag hittar på! :)

Sen på tisdag ska elias på dagis, och jag ska med bror och sofie som ska tatuera sig :)

På onsdag ska mamma komma och vi ska åka ut till birsta så det ska bli kul! :)

Mysigt att få umgås med mamma!

Ne nu ska jag vänta på att tvätten torkar någon gång så jag får lägga mig och sova!

Tomas & Elias & Mamma   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristin Krans - 15 maj 2011 21:36


Hej! Ja här sitter man och nu är de söndag igen :p veckorna bara flyger iväg tycker jag, elias ligger och sover och tomas sover förhoppningsvis bort sin migrän :( Iaf så åkte vi ut till willys i morse handlade de som fattades till tacosen, åkte h...

Av Kristin Krans - 4 april 2011 21:09

Hej!Ja nu sitter man här igen och väntar på att hjärtat ska komma hem, har varit garagekväll på töva, är ju inne i den månad multivanen ska bli klar i, den ska ju med ner på elmia mässan, som är mellan 22 och 25: e april tror jag de var faktiskt, tom...

Av Kristin Krans - 30 mars 2011 10:50

Hej! Tre inlägg på en dag är väl rätt så bra lr :p haha nog för att det var bilder i dom två andra spelar väl ingen större roll :p Iaf så sitter jag framför datorn nu medans elias sover, när han har vaknat ska vi packa dt sista och vänta på att t...

Av Kristin Krans - 30 mars 2011 10:47

                      

Av Kristin Krans - 30 mars 2011 10:44

Jag kan lätt påstå att vi har en av dom finaste v70 som finns häromkring, eller en våran är den finaste ;)                     ...

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg där jag skriver om min vardag tillsammans med son elias och min sambo tomas :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards