kristinmyrankrans

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Kristin Krans - 22 september 2010 20:43

Hej!

Sitter och småglor på tv:n samtidigt som jag sitter och kollar på datorn, här kan man göra mer än en sak :) haha!

Elias har varit på dagis idag, så åt lunch på dannes med patrik satt där och pratade en stund innan han skulle åka iväg till umeå, han ska ju ut och jobba nu igen :p

Fick skjuts bort till dagis av belinda och rickard, hämtade elias och sen bar det iväg hem :) gick på folkan först med tomas mamma dock hade dom ju inte så mkt där :p

Så vi gick på ica, och där så köpte vi blöjor dom sålde ju ut activ fit (dom gamla) för att dom nya ska komma ut så för fyra packet blöjor fick jag betala 217,50 öre istället för 367 kr så jag klagar då absolut inte, blöjor går ju verkligen åt!

Sen så har vi bara varit hemma, har diskat och dammsugit samt att vi var ner till tomas mamma en sväng och hälsade på :p elias busade för fulla muggar han.

Imorgon har vi inga planer heller eller jo kanske öppna förskolan imorgon med joanna vi får se hur de blir :)

På fredag ska vi till birsta och inhandla saker till elias rum så det ska bli superkul! :)

Ne nu ska jag kolla vidare, ska snart sova :)

  
Tomas & Elias & Mamma   

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg där jag skriver om min vardag tillsammans med son elias och min sambo tomas :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards