kristinmyrankrans

Direktlänk till inlägg 15 maj 2011

Söndag!

Av Kristin Krans - 15 maj 2011 21:36

Hej!

Ja här sitter man och nu är de söndag igen :p veckorna bara flyger iväg tycker jag, elias ligger och sover och tomas sover förhoppningsvis bort sin migrän :(

Iaf så åkte vi ut till willys i morse handlade de som fattades till tacosen, åkte hem och la elias medans tomas följde med till sin mamma för att förbereda maten lite :)

Så direkt efter elias hade vaknat så gick vi ner dit, :) supergod var maten som alltid hehe!

Gick hem och glodde på tv:n en sväng sedan gick jag och elias iväg till elin för att hon skulle kolla igenom en kasse med kläder som elias inte kan ha längre, så nu ska de införskaffas nytt till lilleman :)

Sen har vi bara tagit de lugnt här hemma, diskat dammsugit och myst på, :)

Var till tïmrå igår en sväng också med lilleman för att kolla på bilarna, det tyckte han allt var roligt, men blev trött och grinig efter en stund och han bestämmer ju så vi for hem och la han för att sova :) sen blev de maxmat för mej och tomas framför tvn:n och därefter sängen.

Har fått på nya fälgar på v70:n också, plus att den är nypolerad och rekondad inuti, så nu är den i toppskick :)

Annars händer de väl inte så mkt mer här faktiskt, eller ja de har hänt saker men ska jag skriva allt de för jag väl sitta och skriva i dödagar.

Och nu ska jag faktiskt snart börja släcka ner och bege mig mot sängen, är en dag imorgon också :)

Tomas & Elias & Mamma  

  Jag älskar er mer än vad ord kan förklara!  

 
 
Elin - Mamma till William

Elin - Mamma till William

7 juni 2011 20:53

Den är köpt i Turkiet :)

http://elinkratz.blogg.se

 
Patricia & Wilja

Patricia & Wilja

12 oktober 2011 20:33

Men så snäll du är! Tack för din kommentar...
Hoppas att allting är bra hos er :)
Kramar.

http://mammasangel.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristin Krans - 4 april 2011 21:09

Hej!Ja nu sitter man här igen och väntar på att hjärtat ska komma hem, har varit garagekväll på töva, är ju inne i den månad multivanen ska bli klar i, den ska ju med ner på elmia mässan, som är mellan 22 och 25: e april tror jag de var faktiskt, tom...

Av Kristin Krans - 30 mars 2011 10:50

Hej! Tre inlägg på en dag är väl rätt så bra lr :p haha nog för att det var bilder i dom två andra spelar väl ingen större roll :p Iaf så sitter jag framför datorn nu medans elias sover, när han har vaknat ska vi packa dt sista och vänta på att t...

Av Kristin Krans - 30 mars 2011 10:47

                      

Av Kristin Krans - 30 mars 2011 10:44

Jag kan lätt påstå att vi har en av dom finaste v70 som finns häromkring, eller en våran är den finaste ;)                     ...

Av Kristin Krans - 28 mars 2011 10:06

Hej! Ja nu är det ju tisdag igen, veckorna bara rinner iväg nu för tiden, helt sjukt. Var ju ett tag sedan jag skrev nu igen, men ja jag klickar in mig på den här sidan varje kväll, men stänger alltid ner den för jag har ingen ork att skriva :p ...

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg där jag skriver om min vardag tillsammans med son elias och min sambo tomas :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards