kristinmyrankrans

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Kristin Krans - 6 september 2010 20:29

Hej!

Idag så har elias varit på dagis så jag var och lämnade han kvart i nio och hämtade upp han kvart i två och när jag kommer dit ligger mitt lilla troll och sover och han brukar aldrig sova så länge :p han hade somnat vid kvart över elva och vaknade kl två och då hade vi precis kommit hem stod utanför porten ;)

Duktiga unge, sen har vi bara myst på här hemma, :)

Har ätit hemmagjorda hamburgare till mat idag, supergott var de! :)

I helgen ska vi på hudikmarknaden, elias ska få vara med mormor, det ville hon så gärna så :D sen så ska vi på kalas för my på fredagen så vi måste ju köpa någon present till henne då får se vad vi hittar på.

Imorgon ska vi på öppna förskolan med joanna och edwin ska bli superkul :) var ju ett bra tag sedan man var där faktiskt hehe.

Just ja älsklingen min köpte en sängstomme till våran säng som har stått utan sån i något år nu haha men nu har vi en iaf, superfin är den!
Ne nu ska jag se klart på ullared sedan sussa sött ;)

Tomas &  Elias & Mamma   

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg där jag skriver om min vardag tillsammans med son elias och min sambo tomas :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards