kristinmyrankrans

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Kristin Krans - 10 september 2010 20:37

Hej!

Ja nu har ännu en hel vecka gått :p elias har hunnit varit på dagis och jag har donat på här hemma.

Varit med belinda i veckan som har knäppt jättefina kort på elias! :)

Sen så har jag och elias bara myst eftersom tomas har varit i garaget och fixa sin bil, fattas bara att vingen och ögonlocken ska få lite färg på sig sen är det färdigt ;)

Hunnit handla lite kläder till tomas och present till my har vi också hunnit med faktiskt, my fyllde ju 8 år i går (torsdag) stor flicka hon har blivit :p tycker nyss hon var nyfödd jag haha!

Så idag var vi hem till hassela för att gå på kalas hos my, åkte först till mamma för att äta mat där och elias var vildare än vildast ;) haha!

My blev iaf nöjd med det hon fick av oss vilket var ett par mysbyxor och en skaljacka :)

Var väl där tills runt halv sex sen får vi hemåt och elias var vaken hela vägen trodde han skulle sova men inte då ;p han satt och lekte med min mobil så det var väl de som höll han vaken haha!

Tankade lite här hemma och for igenom byn en sväng hehe sen blev det hem och nattning för lilleman som sover så sött nu så :)

Imorgon ska vi gå på hudikmarknan tillsammans med tomas mamma, elias ska få vara och leka med mormor, my och lea samt morfar så han får han nog roligt ;)

Sen lär vi väl ska kolla in albert&herbert samt dollar ;) får se vad som hinns med innan elias sliter ut mormor haha!


    


Tomas & Elias & Mamma   

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg där jag skriver om min vardag tillsammans med son elias och min sambo tomas :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards