kristinmyrankrans

Direktlänk till inlägg 4 april 2011

Måndag!

Av Kristin Krans - 4 april 2011 21:09

Hej!
Ja nu sitter man här igen och väntar på att hjärtat ska komma hem, har varit garagekväll på töva, är ju inne i den månad multivanen ska bli klar i, den ska ju med ner på elmia mässan, som är mellan 22 och 25: e april tror jag de var faktiskt, tomas ska ta sin bil ner dit också eftersom de inte finns tillräckligt många platser i vanen för alla som ska med ;)

Iaf så har jag och junior varit i hassela med mamma och myst på, sen i lördags kom tomas och hans mamma och hämtade elias och jag och mamma for och hälsade på örjan i gävle, var så roligt att få träffa han igen, men nu har han blivit så bra så nu snart får han komma hem och det ska bli så skönt speciellt för mammas skull! :)

Iaf så var vi hemma runt sju tiden på lördag kväll så då gick vi upp och donade på och möblerade om lite och sedan blev de varma mackor med tonfiskstuvning på så de var super gott faktiskt, gick och la oss rätt så tidigt och blev väckt på natten av lady jäkla katt till att jama :p

Iaf så vaknade vi rätt så tidigt på söndag morgon så vi tog en långpromenad med samson, sen fixade vi lite utomhus, elias och tomas kom efter en stund så vi åt middag där med mamma sen kom även pappa så elias fick träffa han en sväng innan vi skulle hem också :)

Sen har vi bara myst här hemma, eller ja jag plockade iordning och grejade på söndagen efter vi hade kommit hem :p

Elias är fortfarande sjuk, hostat som tusan nu ikväll inte roligt, mammas och pappas lilla bebis :(

Finns så mkt mer jag skulle vilja skriva och få ur mig, tror dt är dags för ett lösenordskyddat inlägg så jag kan skriva exakt de jag vill få ur mig!

Ne nu ska jag vänta på att min stora älskling kommer hem sedan ska jag sova, är supertrött!

Tomas & Elias & Mamma   

 
 
Patricia & Wilja

Patricia & Wilja

30 april 2011 08:00

Hej.. :) <3

Va glad ja blir av att du vill fortsätta att läsa.. Det värmer verkligen! Jag vet att de blir jobbigt att skriva i varje gång, men hoppas du står ut ett tag till saker o ting iallafall har lugnat ner sig?

användarnamn: mammasangel
lösen: lillamirakel

sätter lösen ikväll:) ett tag framöver bara, inte föralltid.

Massa Kramar från Wilja & Patricia!

http://mammasangel.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristin Krans - 15 maj 2011 21:36


Hej! Ja här sitter man och nu är de söndag igen :p veckorna bara flyger iväg tycker jag, elias ligger och sover och tomas sover förhoppningsvis bort sin migrän :( Iaf så åkte vi ut till willys i morse handlade de som fattades till tacosen, åkte h...

Av Kristin Krans - 30 mars 2011 10:50

Hej! Tre inlägg på en dag är väl rätt så bra lr :p haha nog för att det var bilder i dom två andra spelar väl ingen större roll :p Iaf så sitter jag framför datorn nu medans elias sover, när han har vaknat ska vi packa dt sista och vänta på att t...

Av Kristin Krans - 30 mars 2011 10:47

                      

Av Kristin Krans - 30 mars 2011 10:44

Jag kan lätt påstå att vi har en av dom finaste v70 som finns häromkring, eller en våran är den finaste ;)                     ...

Av Kristin Krans - 28 mars 2011 10:06

Hej! Ja nu är det ju tisdag igen, veckorna bara rinner iväg nu för tiden, helt sjukt. Var ju ett tag sedan jag skrev nu igen, men ja jag klickar in mig på den här sidan varje kväll, men stänger alltid ner den för jag har ingen ork att skriva :p ...

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg där jag skriver om min vardag tillsammans med son elias och min sambo tomas :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards