kristinmyrankrans

Direktlänk till inlägg 20 februari 2011

Söndag!

Av Kristin Krans - 20 februari 2011 20:10

Hej!

Ja helgen har varit lång eller så inte tyckte nyss att den började och nu är den redan slut :O

Iaf så var jag med joanna i fredags och sedan så hämtade vi elias på dagis, tomas låg hemma med migrän :(

Sen i lördags blev de hassela eftersom min yngsta systerdotter fyllde ett år i torsdags :)

Sen idag har vi bara tagit de lugnt, var ut till birsta för att handla lite till maten som vi skulle äta hos may-louise :)

Tomas for därefter ner till garaget och jag och elias var bara hemma och grejade på, sedan gick vi ner till may-louise och åt sedan hem igen och nu ligger vi i varsin del av soffan eller ska vi vara nogrann så ligger tomas och jag sitter vid datorn och skriver ;)

Dagis för elias imorgon, hoppas de inte är så kallt så vi kan ta en promenad till dagis :)

Ne nu ska jag glo vidare en stund till sedan ta över ipaden ifrån tomas ;)

Tomas & Elias & Mamma   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristin Krans - 15 maj 2011 21:36


Hej! Ja här sitter man och nu är de söndag igen :p veckorna bara flyger iväg tycker jag, elias ligger och sover och tomas sover förhoppningsvis bort sin migrän :( Iaf så åkte vi ut till willys i morse handlade de som fattades till tacosen, åkte h...

Av Kristin Krans - 4 april 2011 21:09

Hej!Ja nu sitter man här igen och väntar på att hjärtat ska komma hem, har varit garagekväll på töva, är ju inne i den månad multivanen ska bli klar i, den ska ju med ner på elmia mässan, som är mellan 22 och 25: e april tror jag de var faktiskt, tom...

Av Kristin Krans - 30 mars 2011 10:50

Hej! Tre inlägg på en dag är väl rätt så bra lr :p haha nog för att det var bilder i dom två andra spelar väl ingen större roll :p Iaf så sitter jag framför datorn nu medans elias sover, när han har vaknat ska vi packa dt sista och vänta på att t...

Av Kristin Krans - 30 mars 2011 10:47

                      

Av Kristin Krans - 30 mars 2011 10:44

Jag kan lätt påstå att vi har en av dom finaste v70 som finns häromkring, eller en våran är den finaste ;)                     ...

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg där jag skriver om min vardag tillsammans med son elias och min sambo tomas :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards