kristinmyrankrans

Direktlänk till inlägg 9 mars 2011

Onsdag

Av Kristin Krans - 9 mars 2011 17:59

Hej!

Nästan så man blir lite dagvill ;p tomas trodde dt skulle vara torsdag idag redan igår så då har jag också gått och trott de idag men dt är ju bara onsdag :)

Iaf så har elias fått vara hemma ifrån dagis eftersom han i lördags natt fick magsjuka som höll i sig till i måndags :/ Lillgubben!

Men nu är han pigg och allt är bra igen, men han får ändå vara hemma i veckan eftersom dt är fler barn som har varit hemma med magsjuka.

Vi ska ju åka till hassela på måndag så då vill vi vara friska och pigga :)

Åker dit eftersom vi ska vara hundvakt när mamma och örjan och förmodligen håkan åker ner till gävle, örjan ska nämligen opereras nästa tisdag, och då ska ju självklart samson inte behöva vara ensam!

Så mamma kommer och hämtar mig och elias på måndag efter hon har slutat arbetet :) så ska tvätta och så i helgen samt att jag måste hämta vagnen innan helgen, den står ju på dagis den :)

Så dt är vad vi ska dona på med nu i veckan, inga värre planer än så :p

Måste in till arbetsförmedligen också och lämna ett papper :)

Tomas ligger hemma hos sin mor med migrän, hoppas den har gått över när han vaknar, tycker så synd om han, men han ska till läkaren imorgon så hoppas han kan få någon hjälp migränen har ju blivit värre efter olyckan :/

Ne nu ska jag kika vidare och vänta ett tag och se om min sambo skickar ett sms om att han är vaken, så jag vet vad vi ska äta tillsammans eller om jag får laga till något själv ;)

Tomas & Elias & Mamma   

 
 
Malin - Mamma till Novalee

Malin - Mamma till Novalee

9 mars 2011 19:59

Usch stackarn, vad jobbigt med migrän så ofta.. Jag har aldrig haft det men vet hur dåligt Crille mår när han får det. :( Hoppas han kan få hjälp med det av läkaren nu då, håller tummarna :)

http://irenemalinlarsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristin Krans - 15 maj 2011 21:36


Hej! Ja här sitter man och nu är de söndag igen :p veckorna bara flyger iväg tycker jag, elias ligger och sover och tomas sover förhoppningsvis bort sin migrän :( Iaf så åkte vi ut till willys i morse handlade de som fattades till tacosen, åkte h...

Av Kristin Krans - 4 april 2011 21:09

Hej!Ja nu sitter man här igen och väntar på att hjärtat ska komma hem, har varit garagekväll på töva, är ju inne i den månad multivanen ska bli klar i, den ska ju med ner på elmia mässan, som är mellan 22 och 25: e april tror jag de var faktiskt, tom...

Av Kristin Krans - 30 mars 2011 10:50

Hej! Tre inlägg på en dag är väl rätt så bra lr :p haha nog för att det var bilder i dom två andra spelar väl ingen större roll :p Iaf så sitter jag framför datorn nu medans elias sover, när han har vaknat ska vi packa dt sista och vänta på att t...

Av Kristin Krans - 30 mars 2011 10:47

                      

Av Kristin Krans - 30 mars 2011 10:44

Jag kan lätt påstå att vi har en av dom finaste v70 som finns häromkring, eller en våran är den finaste ;)                     ...

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg där jag skriver om min vardag tillsammans med son elias och min sambo tomas :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards