kristinmyrankrans

Direktlänk till inlägg 26 februari 2011

Lördag!

Av Kristin Krans - 26 februari 2011 21:13

Hej!

Har gått runt och trott att det har varit söndag hela dagen fast så var ju inte fallet ;) Rätt så skönt de också, känns skönt att få en extra dag hihi

Iaf så imorse for vi och storhandlade, var meningen att de var jag elias och may-louise som skulle åka eftersom tomas har legat med migrän sen igår, men han hade lyckats blivit av med den så vi for allihop, åkte först in till stan och köpte en varsin korv och därefter ut till birsta, trodde ju att willys öppnade kl nio fast egentligen öppnade dom kl åtta ;)

Men nu vet vi det tills nästa gång :)

For hemåt och tomas gick och la sig hos sin mamma eftersom migränen hade kommit tillbaka igen! :(

Så jag och elias gick hem packade upp alla varor och packade om i frysen så vi skulle få plats med allt och sedan blev de en tupplur för han, åt en sen lunch på dannes, och patrik kom även efter en stund och gjorde oss sällskap så de var trevligt, sedan ringde svämor och frågade om jag hade varit på folkan dom hade en 10 krs grej där  men de hade jag ju inte så vi gick dit tillsammans efter vi hade ätit klart, eller ja patrik gick till garaget han :p

Sen hem igen och lekte och grejade på och diskade undan disken och sedan blev de ett bad som han älskar, fast de absolut bästa är ju såklart att få duscha med pappsen ;)

Iaf så kände sig tomas så pass pigg att han åkte ner till töva för att fixa med bilen vilket han skulle ha börjat med redan, dock slog ju migränen till tråkigt nog :( Men han gör de sista imorgon och sedan är han snart färdig, sen ska bara allt tillbaka på bilen men sakerna måste ju såklart torka först :)

Så dt är vad vi har roat oss med idag, blir nog inte så mkt mer imorgon heller, tomas kommer ju vara nere i töva så vi får roa oss själva på hemmaplan ;)

Ne nu ska jag ställa undan datorn och lägga mig i soffan och vänta på att älsklingen kommer hem med mat ifrån donken, ;)
Tomas & Elias & Mamma   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristin Krans - 15 maj 2011 21:36


Hej! Ja här sitter man och nu är de söndag igen :p veckorna bara flyger iväg tycker jag, elias ligger och sover och tomas sover förhoppningsvis bort sin migrän :( Iaf så åkte vi ut till willys i morse handlade de som fattades till tacosen, åkte h...

Av Kristin Krans - 4 april 2011 21:09

Hej!Ja nu sitter man här igen och väntar på att hjärtat ska komma hem, har varit garagekväll på töva, är ju inne i den månad multivanen ska bli klar i, den ska ju med ner på elmia mässan, som är mellan 22 och 25: e april tror jag de var faktiskt, tom...

Av Kristin Krans - 30 mars 2011 10:50

Hej! Tre inlägg på en dag är väl rätt så bra lr :p haha nog för att det var bilder i dom två andra spelar väl ingen större roll :p Iaf så sitter jag framför datorn nu medans elias sover, när han har vaknat ska vi packa dt sista och vänta på att t...

Av Kristin Krans - 30 mars 2011 10:47

                      

Av Kristin Krans - 30 mars 2011 10:44

Jag kan lätt påstå att vi har en av dom finaste v70 som finns häromkring, eller en våran är den finaste ;)                     ...

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg där jag skriver om min vardag tillsammans med son elias och min sambo tomas :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards