kristinmyrankrans

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Kristin Krans - 11 september 2010 20:46

Hej!

Har nyss ätit en kebab med bröd som älsklingen kom hem med samtidigt som han skulle byta om för att sedan åka ut med tån till birsta där det är bilträff :)

Åt ensam för han skulle nämligen äta i stan :) .

Idag så har vi iaf hunnit med att lämnat elias hos mamma för sedan åka till hudik för att gå på marknaden och besöka albert och herbert samt dollar.

Kändes som man bara gick och gick på marknaden :p finns så mkt att se men lite fick vi allt med oss hem till elias :) och lite till tomas.

Iaf så fick elias en skitsnygg body plus en Tjocktröja :p riktigt fin var dom, hittade några bilder på internet eftersom inte jag har någon kamera att knäppa med ;)

      

Detta var de han fick i klädesväg, så otroligt snygga!! :D

Lite mer unika än sådant man kan köpa på hm, sen älskar jag såna här kläder och liknande tröjor som han har fått från tomas :)

Sen blev det 6 par strumpor med halkskydd under för 100 kr :)

Och tomas köpte två par tröjor som han kan ha och som inte är för kort :) det är jobbigt att vara lång, hade inte så mkt urval i den storleken han behövde men nog tusan var dom fina, sen så köpte han en bård till att ha i framrutan på bilden superfräsig ;)

Och glasögonrengöring, behövs nu när det snart kommer bli ett par nya glasögon :)

Sen for vi på albert och herbert eftersom vi hade gått runt hela marknaden så där blev det ett väggord till mamma inhandlat i present och som hon blev jätteglad över! :)

Och brännskivor och ett nytt duschdraperi som ska upp i morgon hiih.

Sen innan vi for på dollar for vi förbi farmors och farfars grav så jag skulle få kolla hur det såg ut och så nu, skäms nästan och säga det men senaste gången jag var där var 2007, när vi begravade henne :( har dröjt alldeles för länge

Iaf uppe på dollar så köpte tomas ett kastrullset till elias leksakspis och sedan en låda med leksaksverktyg så han är så nöjd.
Ligger och sover sedan halv sju ungefär har ju varit en lång dag för lillkillen han har ju lekt massor med my och lea och sen bara my när lea skulle åka till marknaden och my hellre ville sova hos mamma :)

Iaf så är jag supernöjd med dagen och våra inköp hehe.

Ska krypa ner i sängen alldeles strax :)

 

Tomas & Elias & Mamma   


Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg där jag skriver om min vardag tillsammans med son elias och min sambo tomas :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards