kristinmyrankrans

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Kristin Krans - 19 september 2010 21:01

Hej!

Har precis sätt klart på söndagens avsnitt av ensam mamma söker så nu väntar vi på nästa ;p

Iaf så har vi inte gjort så mkt idag :p har handlat lite mat och jag handlade till en fruktsallad var meningen att jag skulle äta det nu ikväll men får ta det imorgon :D

Elias ska på dagis imorgon och jag ska ringa och boka en tid hos någon doktor :)

Håller på med tvätten också så väntar bara på att den ska bli torr så jag kan hämta upp den och därefter blir de till att lägga sig och sova så man orkar med morgondagen ;) Haha!

Mamma kom en sväng i fredags? och överraskad mig så det tyckte jag var jättekul, trodde det var tomas som kom hem och knackade på dörren för han hade glömt plånboken hemma och skulle hämta den men när jag öppnade dörren stod min kära mor där så det tyckte jag var supertrevligt! :)

Så vi donade på här i matfors gick ut en sväng och sedan for jag och elias med henne hem till hassela för tomas skulle ändå sänka bilen så efter han var klar och så kom han och hämtade oss och vi for hem och nattade elias :)

Och idag var vi på folkan, sålde massa grejer där, så jag fick en ny plånbok och elias två par mössor och ett par vantar av pappa sin :)

Ne nu ska jag kolla vidare och hoppas på att tiden går så jag får sova snart! :)
Tomas & Elias & Mamma  

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg där jag skriver om min vardag tillsammans med son elias och min sambo tomas :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards