kristinmyrankrans

Direktlänk till inlägg 15 september 2010

Onsdag!

Av Kristin Krans - 15 september 2010 20:20

Hej!

Sitter just nu vid älsklingens dator eftersom min dator fick burken ta med sig hem, blev ju lite krångel med den då :p

Saknar mina bloggar!

Men imorgon så får jag tillbaka den och då ska det läsas igen hehe.

Men iaf idag så har vi varit ute på birsta en snabb sväng :p eftersom joanna tackade ja till jobb och trodde den 15 var imorgon haha!

Men fick iaf med en pyjamas till elias och med rabattcheck så fick jag betala 90,50 för den, väldigt lämpligt pris tycker jag ;)

Väl hemma bokade jag tvättid tills imorgonbitti och därefter blev de mys här hemma, eller var ner en snabb sväng till tomas mamma och hjälpte henne med en räkning :)

Imorgon är det dagis för elias del och jag ska tvätta då :)

Ne nu ska jag göra iordning för kvällen och sedan sova! :)
Tomas & Elias & Mamma  

 
 
Cattis

Cattis

15 september 2010 20:45

sv; Hejsan, ja men det var ju bra att du sa till då om den inte är bra för då tänker jag då inte köpa den :)

http://cattisenwiklund.blogg.se

 
angelica nordstrand

angelica nordstrand

15 september 2010 21:33

Kristin: Ja förtroende finns det inte på långa vägar, och det vet han också om. Och just nu gör han allt för att få mig och lita på han igen men det är svårt. Men jag vill så gärna göra det. För jag älskar han så in i.. :) Haha, ja jag blev alldeles paff, och tänkte lixom vad håller han på med :P Och glad blev man verkligen :) Helt underbart är det:)

http://mammaangiie.blogg.se

 
Ingen bild

mamma

16 september 2010 09:55

vilken tur att han fick en ny jamas det gillar jag ha det krama trollet från mig
elias alltså puss

Kristin Krans

16 september 2010 13:44

Ja pappa tomas var så snäll så ;) Supersöt var den grön med moln på och katten jansson på tröjan ;) Han skickar en bamsekram tillbaka, förresten så tycker han att mormor ska hälsa på! :) Puss

 
angelica nordstrand

angelica nordstrand

16 september 2010 15:12

Ja det tar nog en bra stund innan dem blir helt stadig på benen:P Och speciellt när dem får för sig att dem ska börja springa med, får skaffa något blåsnöre eller så, så att man kan hålla koll på dem. Antar att dem är ganska snabb när dem väl lärt sig springa. Vänder bort i fem sekunder så är dem borta sen :p
Vart bor ni då? :)

http://mammaangiie.blogg.se

 
Ingen bild

mamma

19 september 2010 11:51

det tycker jag att du ska göra gå till doktorn alltså kul att det var bra igår hälsa alla puss

Kristin Krans

19 september 2010 13:47

Ja dt är nog dags att gå, tomas skulle betala iaf :) Men jag saknar dig mamma, ser framemot mamma/dotter dagen näst nästa vecka :D ! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristin Krans - 15 maj 2011 21:36


Hej! Ja här sitter man och nu är de söndag igen :p veckorna bara flyger iväg tycker jag, elias ligger och sover och tomas sover förhoppningsvis bort sin migrän :( Iaf så åkte vi ut till willys i morse handlade de som fattades till tacosen, åkte h...

Av Kristin Krans - 4 april 2011 21:09

Hej!Ja nu sitter man här igen och väntar på att hjärtat ska komma hem, har varit garagekväll på töva, är ju inne i den månad multivanen ska bli klar i, den ska ju med ner på elmia mässan, som är mellan 22 och 25: e april tror jag de var faktiskt, tom...

Av Kristin Krans - 30 mars 2011 10:50

Hej! Tre inlägg på en dag är väl rätt så bra lr :p haha nog för att det var bilder i dom två andra spelar väl ingen större roll :p Iaf så sitter jag framför datorn nu medans elias sover, när han har vaknat ska vi packa dt sista och vänta på att t...

Av Kristin Krans - 30 mars 2011 10:47

                      

Av Kristin Krans - 30 mars 2011 10:44

Jag kan lätt påstå att vi har en av dom finaste v70 som finns häromkring, eller en våran är den finaste ;)                     ...

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg där jag skriver om min vardag tillsammans med son elias och min sambo tomas :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards