kristinmyrankrans

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Kristin Krans - 22 augusti 2010 20:48

Hej!

Har varit rätt så tyst i helgen :p har varit fullt upp :)

Hunnit med och tvätta samt börjat strykt på namnlappar på elias kläder men har lite kvar dock eller ja rätt så mkt haha!

I fredags så var vi mest bara hem har jag för, betalade några räkningar och så samt besiktade tomas mammas bil :)

I lördags så var det bestämt att vi skulle till selånger och gå en sväng, mamma var här runt halv tio :)

Så hon drack kaffe och därefter for vi in mot stan, tomas mamma var redan där så vi for och parkerade bilen och sen så gick vi in på marknaden och kollade runt :)

Åt langos gjorde vi också, mammas första för den delen, var så otroligt goda! :)

Iaf så blev det ett par foppatofflar åt elias och en jättefin tröja stickad av alpackaull :D

Tomas gjorde en karikatyr :p skitrolig blev den haha!

Mamma köpte en hel del faktiskt :) och elias fick en ballong och en nattlampa av mormor :) så vi var väl där runt två timmar kanske, fick även träffa my och lea :p var så fult för jag sa till tomas gud vad lik my och lea dom där ungarna är och han bara ja men det är ju dom! Haha!

Sen blev de stan efter selånger där vi for på hus och rum för att mamma skulle få se hur de såg ut där, och då köpte hon en jättefin skylt som ska sitta på dörren till vintern, även på rea ;)

Sen efter det max för att äta lite.

Senare på kvällen blev de tacos, otroligt gott åt de ikväll också :)

Var iväg på marknaden en sväng idag också för att handla ett par foppaskor till elias tills nästa år, lika bra att passa på när de var så bra pris :D

Sen åt vi en langos idag också och tomas köpte en påse med två korvar och en köttbit supergott :)

Sen for vi hem och bar ner badkaret så nu har vi bara en list på golvet där inne mkt behändigare.

Ne nu ska jag kolla igenom det sista och sedan sova, har ett diskberg som väntar på mig imorgon :(
Får se om elias ska på dagis imorgon, han är lite snorig och så :(

Tomas & Elias & Mamma   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg där jag skriver om min vardag tillsammans med son elias och min sambo tomas :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards