kristinmyrankrans

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Kristin Krans - 13 augusti 2010 20:37

Hej!

Idag så har man hunnit med en del här hemma, men det är nog mest tack vare att linnea har varit här och lekt med elias idag :)

Vi vaknade runt sex idag men klev upp ur sängen vid halv sju låg och myste lite först :)

Åt gröt och donade på sen sov elias en timme ungefär.

Har diskat och dammsugit här hemma samt tagit bort lite kläder elias inte kan ha, och bärt ner grejer till förrådet och tvättat har vi gjort.

Linnea och elias tog en promenad under tiden och var till en lekpark och lekte och på slutet somnade elias till så han sov väl runt en halvtimme kanske :)

Linnea åkte hem runt kvart i fyra och då började jag och elias på att vika iordning tvätten och sen blev de gröt för hans del och älsklingen kom hem inte så långt därefter! :)

Så ikväll har vi faktiskt ätit hämtmat, tomas skulle fara och tanka så då tog han med sig mat hem, han åt från max och jag åt från donken ;)

Ska väl snart krypa i säng, elias lär väl vakna rätt så tidigt imorgon också :( och tomas ska ner till garaget imorgon en sväng och fixa klart på hans mammas bil :)

Inga planer för helgen dock så vi får väl se vad som händer och fötter!

Tomas & Elias & Mamma   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg där jag skriver om min vardag tillsammans med son elias och min sambo tomas :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards