kristinmyrankrans

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Kristin Krans - 19 augusti 2010 20:42

Hej!

Idag så har det varit en hel dag för elias på dagis, hade gått så bra så men han hade somnat precis när dom skulle äta lunch så han hade fått ätit efter han hade vaknat dock var det brocolisoppa så det tyckte han inte om så mkt :p

Men vi har iaf spenderat dagen inne i stan åt på big boy efter vi hade varit och hälsat på tomas mamma en sväng och efter det blev de en tobaksbutik för att handla present åt örjan som fyllde år idag, han fick en pipa och piptobak :) Nöjd blev han kan jag meddela :)

Sen får vi på hus och hem där vi hittade en skylt som de stod tro hopp och kärlek på som mamma fick plus att vi hade köpt en doftgrej till toan :)

Så vi hämtade elias vid två och for därefter raka vägen till hassela där det bjöds på tårta och fika mums ;)

For hem runt halv sex tiden kanske? efter vi hade krånglat på med mammas modem ;(

Så vi hade det så trevligt så, har nyss betalat räkningarna så ska väl snart sova tror jag är en dag imorgon också :)

Elias ska vara på dagis imorgon mellan nio och två så vi ska följa med och besikta may-louises bil vid halv tio och sen vid ett ska vi tvätta kläder så det ska vi roa oss med :)

Har shoppat lite till elias under dom här dagarna, han har fått ett fleeceset ifrån lindex, galonvantar från samma ställe och tumvantar ifrån hm och ett par skor ifrån intersport :) och ett par byxor ifrån handelshuset idag, superfint var de ;)
Ne ska kolla vidare en snabbis sen sova! :)

Tomas & Elias & Mamma   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg där jag skriver om min vardag tillsammans med son elias och min sambo tomas :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards