kristinmyrankrans

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Kristin Krans - 20 augusti 2010 20:56

Hej!

Idag så har elias varit på dagis hela dagen också eller mellan kl nio och två :)

Det hade gått jättebra, dock hade han sovit en halvtimme när dom var ute och lekte, han var så trött så dom la han i sin vagn så han fick sova en halvtimme, hade inte varit några problem och väckt honom :)

Sen så åt han mkt lunch och därefter sov han 1 ½ timme :)

Under tiden var vi inne i stan och kollade runt, :) åt lite mat och var och besiktade tomas mammas bil som gick rakt igenom! :)

Tomas beställde också tatueringstid till min bror och hans tjej så i september ska dom dit ;D

Sen har vi tvättat också och fått hem elias namnlappar som ska strykas fast på alla hans kläder så jag har det jag gör ;) Haha!

Var upp till marie ikväll också och blev bjuden på middag, bjöds på surströmming och hamburgare, åkte väl hemifrån där vid halv åtta men då hade elias somnat i vagnen men dock sovit oroligt, han börjar bli lite snorig :(

Imorgon är det selånger och äntligen kommer mamma hit :) ska bli så roligt!

Ne nu ska jag kolla det sista och sedan sova!

Tomas & Elias & Mamma   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg där jag skriver om min vardag tillsammans med son elias och min sambo tomas :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards