kristinmyrankrans

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Kristin Krans - 17 augusti 2010 19:10

Hej!

Idag var det elias andra dag på inskolning och det gick bra det, dock var han ju supertrött så vi åkte därifrån vid kvart över tio och hem så han skulle få sova, fick lite välling och sen somnade han som en stock i sin säng, underbara unge ;)!

Sen har vi inte gjort så mkt mer idag, ska på dagis imorgon ska vara där mellan 9 och 11:15 så imorgon ska han äta lunch där ;) ska bli spännande och se hur det går faktiskt.

Och på torsdag, fredag är det meningen att vi ska lämna han där bara så vi får se hur det går då, har bestämt att han ska få sova ute i vagnen så hoppas det kommer funka bra, är ju superbra att få frisk luft! :)

På torsdag efter vi har hämtat elias kl 2 så ska vi åka till hassela och fira örjan som fyller år :) så då ska vi dit och äta tårta, ska bli gott det ;) hehe!

Tomas är just nu och sätter in elias barnstol i våran nya bil, ska ju sälja bmw:n imorgon :) dom ska komma imorgonbitti och köpa den så det ska bli roligt det dock lite tomt :p

Dock inte så tomt som när vi sålde tomas pegg ååååh såna minnen man hade till den bilen, jag verkligen älskade den bilen men som sagt dyr i skatt och sen så gick det inte att få den igenom besiktningen, grejerna som behövdes byta på den hade utgått ur reservedelssortimentet :( !

Men nu har dom som har den förstört den, den var förut vit med två orangea ränder och nu har dom målat om dom orangea ränderna till svarta ränder och tagit bort vinget som gjorde att hela bilen såg bra ut typ och satt den på en annan bil och målat den mattsvart :p ack vilka dumma människor det finns!!

Selånger ska vi till i helgen, jag tomas elias hans mamma och min mamma, ska bli superoligt! Hoppas man hittar något av intresse ;) hehe!

Ne nu ska jag kolla på tv:n och vänta på att hjärtat kommer hem!

Tomas & Elias & Mamma    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg där jag skriver om min vardag tillsammans med son elias och min sambo tomas :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards