kristinmyrankrans

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2010

Måndag!

Av Kristin Krans - 4 oktober 2010 20:43

Hej!

Idag är det en ny vecka, :) och elias har varit på dagis idag, det hade gått så bra så.

Hämtade han vid kvart i två sen gick vi hem för att invänta att älsklingen skulle komma hem, :) myste på här hemma sen bar det iväg till ica en sväng när älsklingen hade kommit hem och köpte lite nödvändigt :)

Sen for tomas ner till töva igen för att det skulle vara garagekväll :) så vi blev ensam här hemma och donade på och elias ramlade så han fick fläskläpp, inte roligt! :(

Men nu är tomas iaf hemma och vi sitter i soffan och glor lite på tv, men ska snart gå och lägga mig så man orkar med morgondagen också :)

Elias är ledig ifrån dagis imorgon, går ju bara måndag onsdag och fredag denna vecka :)

Inga speciella planer för denna vecka dock, men mamma kommer nästa tisdag så då ska vi städa, just ja hon sydde klart elias gardiner idag :)

Måste köpa nya gardinstänger till köket i veckan också, får se när älsklingen har tid at åka och handla :)

Ska på arbetsförmedlingen den 18 för jobbgaranti och sedan ska elias knäppa dagiskort den 20:e så lite saker är inplanerat iaf :)

Ne dags att bege sig mot sängen!

Tomas & Elias & Mamma   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristin Krans - 15 maj 2011 21:36


Hej! Ja här sitter man och nu är de söndag igen :p veckorna bara flyger iväg tycker jag, elias ligger och sover och tomas sover förhoppningsvis bort sin migrän :( Iaf så åkte vi ut till willys i morse handlade de som fattades till tacosen, åkte h...

Av Kristin Krans - 4 april 2011 21:09

Hej!Ja nu sitter man här igen och väntar på att hjärtat ska komma hem, har varit garagekväll på töva, är ju inne i den månad multivanen ska bli klar i, den ska ju med ner på elmia mässan, som är mellan 22 och 25: e april tror jag de var faktiskt, tom...

Av Kristin Krans - 30 mars 2011 10:50

Hej! Tre inlägg på en dag är väl rätt så bra lr :p haha nog för att det var bilder i dom två andra spelar väl ingen större roll :p Iaf så sitter jag framför datorn nu medans elias sover, när han har vaknat ska vi packa dt sista och vänta på att t...

Av Kristin Krans - 30 mars 2011 10:47

                      

Av Kristin Krans - 30 mars 2011 10:44

Jag kan lätt påstå att vi har en av dom finaste v70 som finns häromkring, eller en våran är den finaste ;)                     ...

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg där jag skriver om min vardag tillsammans med son elias och min sambo tomas :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards