kristinmyrankrans

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Kristin Krans - 19 oktober 2010 21:00

Hej!

Här hemma sover mina två älsklingar men jag ska faktiskt också snart sova, ska kolla runt lite till bara ;)

Iaf idag så har vi varit och åkt lite :) sen så när vi kom hem började vi med maten, blev kasslergryta och potatis, :) har hunnit med att fixa tvätten också :)

Imorgon ska elias knäppa kort på dagis, får se om han ska vara kvar där hela dagen imorgon, får se hur han verkar imorgonbitti :)

Annars händer det inte så mkt, var på arbetsförmedligen i måndags och ska dit nu nästa tisdag :)

Hunnit med att vara på 30 års kalas har vi också gjort, :)

Varit hemma bara har hunnits med eftersom elias är sjuk, envis hosta och snora kvar :(

Går iaf superbra för att han att sova i växasängen :D tihi, fast i dag när han skulle sova lunch ja då märkte han att det gick superbra att klättra ur den, han brukar leka i den  på dagarna men hade inte märkt att man kunde klättra ur den när man ska sova förns nu :p

Såg så sött ut när han stor i dörröppningen och kikade ut :p typ som undra om mamma ser mej om jag smiter ut härifrån haha.

Ne dags att bege sig mot sängen :)
Tomas & Elias & Mamma   

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg där jag skriver om min vardag tillsammans med son elias och min sambo tomas :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards