kristinmyrankrans

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Kristin Krans - 9 oktober 2010 20:28

Hej!

Sitter här hemma i ensamheten nu och glor :p eller ja elias är ju såklart hemma men han sover :)

Tomas han är i västerås och sover på hotell där, kommer hem imorgon.

Idag så har min mor varit här och vi har tillsammans lagat i ordning massa maträtter av maten vi hade i frysen :p

Blev lite bättre ordning i frysen iaf och nu är det bara och ta upp och värma mat :)

Så det har vi haft för oss idag, sen på eftermiddagen var vi och hälsade på tomas mamma en sväng och gick därefter förbi ica och sedan hem för att mysa :)

Så imorgon bär det iväg till hassela för att fira bror som fyller år :) sen på kvällen ska jag tvätta och vi ska också sätta ihop elias förvaring till leksakerna.

På måndag ska vi handla gardinstänger till köket och borra upp dom och bära upp storsängen, han ska få byta säng är det tänkt :)

Sen på fredag är det 30 års kalas i hudik, så det är väl de som vi ska ha för oss :)

Ne nu ska jag kolla vidare och sen avnjuta lite mer chips och dipp!

Tomas & Elias & Mamma   

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg där jag skriver om min vardag tillsammans med son elias och min sambo tomas :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards