kristinmyrankrans

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2010

Lördag!

Av Kristin Krans - 2 oktober 2010 20:50

Hej!

Sitter och glor på tv samtidigt som jag har kollat runt i data världen, ska snart värma vatten och sen krypa till sängs är ju faktiskt en dag imorgon också ;)

Iaf så har vi under veckan hunnit köpt en bilstol till elias, sitter jättebra i den, sen så har mormor varit här och hälsat på samt att vi tog oss en heldag i birsta, :)

Hon skulle ha lite nya kläder och så, elias somnade nästan direkt när vi kom dit och sov i två timmar, så vi shoppade i lugn och ro samt att vi fikade under tiden, :) mamma köpte så fina kläder och elias fick fyra par långkalsonger och sen en morgonrock som var på rea skitbra! :)

Sen så har vi bara varit hemma jag och elias eller han har ju varit på dagis men bara två dagar denna vecka :)

Tvättade igår också sen är det bara mattorna kvar och så tills mamma ska komma och hjälpa mig och putsa fönstrena samt hjälpa mig fixa iordning elias rum :D så det kommer bli så bra det!

Idag så har vi varit hemma sen på eftermiddagen var vi ute och tog en promenad med malin och lilla söta novalee :)

Sen åt vi strips och lökringar plus hamburgare så gott, köpte en fritös igår så då invigde vi den ikväll :D

Och imorgon ska vi till hassela för att umgås sen ska vi bli bjuden på mat där ;) kycklingryta så de ska bli mums!

Ska passa på att städa ur bilen också medans elias sover i vagnen sen, tänkte åka så vi kunde lägga han i vagnen direkt när vi kommer :)

Ne nu ska jag bege mig mot sängen! :)
Tomas & Elias & Mamma   

 
 
Ingen bild

mamma

3 oktober 2010 17:33

tack för en trevlig dag med er ha det bra krama elias puss på dej själv från mor

Kristin Krans

4 oktober 2010 20:39

Men nästa tisdag ses vi igen! :D
Älskar dig mamma!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristin Krans - 15 maj 2011 21:36


Hej! Ja här sitter man och nu är de söndag igen :p veckorna bara flyger iväg tycker jag, elias ligger och sover och tomas sover förhoppningsvis bort sin migrän :( Iaf så åkte vi ut till willys i morse handlade de som fattades till tacosen, åkte h...

Av Kristin Krans - 4 april 2011 21:09

Hej!Ja nu sitter man här igen och väntar på att hjärtat ska komma hem, har varit garagekväll på töva, är ju inne i den månad multivanen ska bli klar i, den ska ju med ner på elmia mässan, som är mellan 22 och 25: e april tror jag de var faktiskt, tom...

Av Kristin Krans - 30 mars 2011 10:50

Hej! Tre inlägg på en dag är väl rätt så bra lr :p haha nog för att det var bilder i dom två andra spelar väl ingen större roll :p Iaf så sitter jag framför datorn nu medans elias sover, när han har vaknat ska vi packa dt sista och vänta på att t...

Av Kristin Krans - 30 mars 2011 10:47

                      

Av Kristin Krans - 30 mars 2011 10:44

Jag kan lätt påstå att vi har en av dom finaste v70 som finns häromkring, eller en våran är den finaste ;)                     ...

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg där jag skriver om min vardag tillsammans med son elias och min sambo tomas :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards