kristinmyrankrans

Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

Måndag!

Av Kristin Krans - 31 januari 2011 11:33

Hej!
Ska ju som sagt bli lite bättre på att blogga men det är ju lättare sagt än gjort, men nu sitter jag iaf äntligen vid min bärbara dator, älsklingen var så snäll igår att han hjälpte mig att köpa en ny laddare, så otroligt underbar älskling jag har! :)

Var ute i birsta igår en sväng med tomas mamma :) var på willys och där köpte tomas blöjor till elias och sen blev de dragon house inne i stan, skitgott var de!

At därefter middag hos may-louise sen på eftermiddagen :) en riktigt mysig dag var de!

Idag är elias på dagis ska hämta han vid halv tre, ska diska innan de jag hade tänkt :)

Annars blir de väl inte så mkt mer vad jag vet.

Ska lägga in några nya bilder snart, ska bara knäppa på elias först :) hehe lätt att sådant glöms bort ;)

Ne nu ska jag glo vidare lite och sedan diska undan disken :)

Tomas & Elias & Mamma   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristin Krans - 15 maj 2011 21:36


Hej! Ja här sitter man och nu är de söndag igen :p veckorna bara flyger iväg tycker jag, elias ligger och sover och tomas sover förhoppningsvis bort sin migrän :( Iaf så åkte vi ut till willys i morse handlade de som fattades till tacosen, åkte h...

Av Kristin Krans - 4 april 2011 21:09

Hej!Ja nu sitter man här igen och väntar på att hjärtat ska komma hem, har varit garagekväll på töva, är ju inne i den månad multivanen ska bli klar i, den ska ju med ner på elmia mässan, som är mellan 22 och 25: e april tror jag de var faktiskt, tom...

Av Kristin Krans - 30 mars 2011 10:50

Hej! Tre inlägg på en dag är väl rätt så bra lr :p haha nog för att det var bilder i dom två andra spelar väl ingen större roll :p Iaf så sitter jag framför datorn nu medans elias sover, när han har vaknat ska vi packa dt sista och vänta på att t...

Av Kristin Krans - 30 mars 2011 10:47

                      

Av Kristin Krans - 30 mars 2011 10:44

Jag kan lätt påstå att vi har en av dom finaste v70 som finns häromkring, eller en våran är den finaste ;)                     ...

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg där jag skriver om min vardag tillsammans med son elias och min sambo tomas :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards