kristinmyrankrans

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Kristin Krans - 29 januari 2011 22:52

Hej! Ja då är man hemma i kära matfors igen tillsammans med älsklingen :) åkte till hassela i måndags och kom hem i fredags :) har umgåtts med min mamma medan min låtsaspappa varit i Gävle, hunnit med att klippa håret har jag även gjort, så då fick Elias vara med morfar den halvtimmen de tog att klippa håret :) sen var vi hundvakt ifrån torsdag till fredag för mamma följde med Örjan till Gävle för han skulle träffa läkaren angående operationen :) och på torsdag eftermiddag kom våran älskade sambo/pappa till hassela :) för då hade vi verkligen saknat honom :) så han åkte hem på morgonen och kom sedan tillbaka på eftermiddagen och hämtade oss :) sen efter han hade hämtat oss och vi kommit hem for han iväg med sin mor for att hämta en soffa och jag började packa ur bilen :) elias lekte med Linnea dom hade så roligt så :) åt middag hos may-Louise och sedan hem hit och lekte en stund till och sedan Blev de bad för elias, som sov hela natten och vaknade halv åtta i morse :) mammas storpojke! Så vi åkte sedan på Big boy och åt lunch och därefter släppte Tomas av MIG och Elias på birsta, fyndade nästa års vinterklädsel till Elias, super bra pris kan jag lova, köpte även bodysar i 92 det behövs en stund till tycker jag :) annars har vi bara tagit de lugnt här hemma, ska sova nu :) godnatt! Tomas & Mamma & Elias <3

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg där jag skriver om min vardag tillsammans med son elias och min sambo tomas :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards